-
Zwroty i reklamacje
Zwrot - prawo odstąpienia od umowy
Będąc Konsumentem mają Państwo prawo do zwrotu zakupionych towarów w sklepie internetowym ZooMar w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji najlepiej za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail
kontakt@best-mar.pl lub drogą pocztową na adres sklepu.
Zachęcamy skorzystać z formularza odstąpienia od umowy (wzór poniżej oraz załącznik nr 1 do Regulaminu). Zwracany towar powinien być nowy w oryginalnym opakowaniu producenta oraz bez oznak użytkowania.
Zapakowany produkt wraz z dowodem zakupu należy odesłać bezpośrednio do magazynu na adres:
HURTOWNIAKARM.PL
Jasienica 357, 43-385 Jasienica
z dopiskiem:– ZWROT ZooMar
Zwrot poniesionych przez Konsumenta kosztów wraz z kosztem dostawy dokonany zostanie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Konsumenta w ciągu 7 dni roboczych, licząc od daty przyjęcia zwrotu. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Koszty związane ze zwrotem towaru ponosi Konsument.
Prosimy o nieprzesyłanie paczek „za pobraniem”, ponieważ nie mamy technicznie możliwości ich odbioru.
Ważne: Złożenie formularza odstąpieni od umowy nie jest równoznaczne z rozpoczęciem procedur zwrotu. W dalszym ciągu oczekujemy na zarejestrowanie zwrotu produktu na magazynie.
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
BEST-MAR Marek Zazdrosiński
ul. Zielna 11, 05-082 Blizne Łaszczyńskiego
adres e-mail: kontakt@best-mar.pl
- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) / o świadczenie następującej usługi(*):
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
.......................................................................................................................................................................
- Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
.......................................................................................................................................................................
- Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................
(*) Niepotrzebne skreślić.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony w sklepie towar okaże się niezgodny z umową sprzedaży, Konsument ma prawo do złożenia reklamacji. Dotyczy to sytuacji w których dostarczony towar jest inny niż zamówiony lub uszkodzony. Konsument zobowiązany jest sprawdzić towar, co do jego kompletności oraz występowania wad jawnych, niezwłocznie po jego dostarczeniu i zgłosić zaistniałą wadę nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia odbioru zamówienia. (PRZYKŁAD: Jeśli worek został uszkodzony przez przewoźnika taki fakt należy zgłosić do 3 dni roboczych od dnia odebrania przesyłki. Warto również w takim wypadku spisać protokół szkody z kurierem i załączyć do formularza reklamacyjnego wraz ze zdjęciami). Reklamację można złożyć najlepiej w formie elektronicznej na adres e-mail kontakt@best-mar.pl lub drogą pocztową na adres sklepu.
Zachęcamy skorzystać z formularza reklamacyjnego (wzór poniżej).
Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu należy odesłać bezpośrednio do magazynu na adres:
HURTOWNIAKARM.PL
Jasienica 357, 43-385 Jasienica
z dopiskiem:– REKLAMACJA ZooMar
Za uszkodzenia zwracanego towaru, podczas transportu odpowiedzialność ponosi Konsument.
Reklamacje rozpatrywane są maksymalnie w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru.
W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), równowartość ceny towaru wraz z kosztem dostawy reklamowanego towaru zostanie zwrócona. Zwrot poniesionych przez Konsumenta kosztów realizowany jest tylko i wyłącznie poprzez wpłatę na konto Konsumenta wskazane w formularzu reklamacyjnym. O statusie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy drogą mailową.
Prosimy o nieprzesyłanie paczek „za pobraniem”, ponieważ nie mamy technicznie możliwości ich odbioru.
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci złożenia reklamacji)
BEST-MAR Marek Zazdrosiński
ul. Zielna 11, 05-082 Blizne Łaszczyńskiego
adres e-mail: kontakt@best-mar.pl
Niniejszym składam reklamację na towar:
Nazwa towaru: .....................................................................................................................................
Data zakupu towaru: .........................................................................................................................
Numer zamówienia: ..........................................................................................................................
Imię i nazwisko: ..................................................................................................................................
Numer telefonu: ..................................................................................................................................
E-mail: ........................................................................................................................................................
Numer rachunku bankowego:
.......................................................................................................................................................................
Opis wady towaru:
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................................
...................................................................................
Data i podpis Konsumenta
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)